Matyášovo hodnocení sezóny 2017

02.11.2017

Ahoj Matyáši, máme po sezoně 2017. Jak si teď zpětně spokojený s touto sezonou? Matyáš:"S touto sezonou jsem celkem spokojený. Byla to moje první sezona v ADAC Junior Cup. Můj cíl byl dosáhnout top 10, což se nepovedlo. Celkově jsem skončil na 12. místě."

V letošním roce jsi poprvé startoval v německém seriálu KTM ADAC Junior Cup. Je v tomtošampionátu velká konkurence? Řekni na jakých motocyklech se v tomto seriálu jezdí? Matyáš:"V ADACu je podle mě hodně velká konkurence. Většina závodníků byla starší než já. V tomto šampionátu se jezdí na motocyklech KTM RC 390."

Jaký byl tvůj nejlepší závod a naopak závod, na který bys nejraději zapomněl?Matyáš:"Můj nejlepší závod byl hned ten první v Assenu, na kterém jsem skončil na 3. místě. Byl to pro mě největší úspěch. A nejraději bych zapomněl na víkend v Oscherslebenu, kde se jeli 2 závody a ani jeden jsem kvůli pádu nedokončil, přitom závody byly dobře rozjeté

."Jak už jsem zmiňoval. Je po letošní sezoně. Zajímalo by mě tedy co plánujete na příští sezonu?Zůstanete v tomto seriálu a nebo plánujete nějakou změnu?Matyáš:"Na příští sezonu plánujeme ADAC Northern Europe Cup moto 3 (NEC) se strojem Honda NSF 250R.

"Který z okruhů, na kterém si letos jel je tvůj nejoblíbenější?Matyáš:"Nejoblíbenější trať je hlavně domácí Brno a dál se mně líbil Redbull ring, kde bylo krásné prostředí.

"Jak bude probíhat tvoje zimní příprava? Matyáš:"Zimní příprava bude probíhat hlavně ve fitku. Fyzičku si taky zlepšuju díky fotbalu, který hraju a díky zimním sportům, kterým se věnuju

.Jak dlouho vůbec závodíš? Kolikátá to byla letos tvoje sezona?Matyáš:"Závodím od 8 let, letos to byla moje 5. sezóna.

"Nejlepší moment nebo zážitek z letošní sezony?Matyáš:"Nejlepší moment bylo jednoznačně podium v Assenu. A pak také 2. místo v kvalifikaci na domácí trati v Brně, kde byla úžasná atmosféra."

Závěrem bych rád poděkoval rodině, která mě podporuje. Dále především Evženovi Klimkovi, ZA&ZA Kyjov a XCar Kyjov.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky